2010. március 6., szombat

meg egy kis Alice Csodaorszagban

Mit is mondhatnék erről a számomra régóta várt filmről... hát Johnny Depp és Tim Burton továbbra is nagyon jó párost alkotnak, a vigyorgó macska, és ideges nyuszi no meg a Depp által alakított kalapos figura igazán szórakoztató és érdekes, de nekem gyakran olyan érzésem volt, hogy Depp figurája áll a középpontban és nem Alice.
Lehet hogy a sztori volt túl ismerős, mivel a konyvet is olvastam már, vagy tenyleg voltak holt részek amikor már alíg vártam hogy történjen valami meglepő fordulat, mert hát Alice mégis csak felnőtt lett, bármit beleálmodhattak volna a töténetbe, e helyett csak elsütöttek pár poént.
Tehát áradozni nem tudnék a filmről, de 3D-ben úgy egészében a film jó volt, nem bántam meg hogy elmentem, csak lehet túl sokat vártam egy családi fantasyfilmtől.




Nincsenek megjegyzések: