2011. augusztus 8., hétfő

Bad teacher


Ma újra mozi volt az esti program, ha lúd, hát legyen kövér alapon...láttam már elég sok unalmas filmet, ha ez is olyan lesz kibírom gondoltam. De most kellemesen csalódtam! Cameron Diaz szerintem jól alakította a felszínes, nemtörődöm, pénzéhes tanítónő szerepét, Justin Timberlake viszont egy rettenetesen béna szerepben eléggé unalmas volt, Jason Segel pedig a mackó tornatanár szerepéhez tökéletesen passzolt. Aki kifejezetten idegesítő volt, az Lucy Punch, mondjuk lehet neki épp ez volt a dolga...de szerintem kissé eltúlozták a karakterét, egyes részeknél csak néztem, hogy Istenem, ezt miért kellett? De alapjában véve egy jópofa film, tele poénokkal és néhol enyhe túlzással, de mit is várok én egy vígjátéktól?!:) Nézzétek meg egy kevésbé unalmas délután, mint a Larry Crowne-t! :P

Nincsenek megjegyzések: